torsdag 28. oktober 2010

domkirkeodden 20.10-2010

Her har jeg tatt bilde av steinruinene inne i glasshuset. Synes jeg fikk fram
dybden i bildet på en fin måte.
kamera: NIKON D60
f.stopp: 5.3
ISO: 200

Her tok jeg bilde av en av stein"veggene" inne i glasshuset, tok bilde
nedefra og fikk derfor en annen dybde i bildet.
kamera: NIKON D60
f.stopp: 4.5
ISO: 200


Her er bilde av ei urne inne i glasshuset. Her fikk jeg fram
urna i fokus, ettersom det var den jeg skulle ha bilde av.
kamera: NIKON D60
f.stopp: 5
ISO: 200

Dette bilde er av klokka ute på domkirkeodden.
Ble fornøyd med dette bildet, fikk også frem høstfargene i bakgrunnen.
kamera: NIKON D60
f.stopp: 5.6
ISO: 100

1 kommentar:

  1. Hei Kine. Bilde1: I bildet har du litt tekstur forskjell og litt fargeforskjell. Hva er det som forteller om dybden i bildet? Bilde2: Spennende tekstur. Men vil en betrakter av bildet oppleve din beskrivelse av dybde? Bild3: Rettelse: ikke urne men en døpefont. Kan du si noe om det gylne snitt her? Bildet gir en viss stemning. Bile4: Du har grunn til å være fornøyd med dette bildet. BogB

    SvarSlett